les premiers cours - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van wimbordeaux - WaarBenJij.nu les premiers cours - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van wimbordeaux - WaarBenJij.nu

les premiers cours

Door: webmaster

22 Januari 2009 | Frankrijk, Bordeaux

Hey,
mijn eerste lessen gehad dus even relaas doen zeker hé :p 2 echt mega-interessante vakken, een over sociologie van 'de stad' (architectuur, identificatie) en het ander over beeldanalyse (onderzoek van de diepere betekenisse achter beelden). En we konden nog ongeveer volgen :D af en toe waren we het wel compleet kwijt maarja da zal wel verbeteren zeker! Gisteren voor het eerst weggegaan en het café trok écht op de Pinuts! :p (behalve dat ze ni dansten op de tafels) twas van ISICriders, de studentenvereniging van de communicatie en twas echt wijs!
Soit, we gaan ier gaan eten, tot de volgende. xxx

• 22 Januari 2009 - 17:57

Steven Bousson:

Jipla, Wim heeft dus al zijn natuurlijke habitat ginder teruggevonden in Bordeaux!!!Lang leve de pinuts hé...
    Maat, nog veel succes en leute ginder, en binnen een week zit ik ook vredig in Copenhagen!Looking forward to it...

Niet te zat en flink opletten in de les hé :)

Greetz,

Bousson

• 22 Januari 2009 - 18:36

N. Luc:

Hey Wim,
    tof iets van je te horen !
    kijken al uit naar je volgende berichtje
    groetjes
    N.Luc

• 23 Januari 2009 - 08:10

T Gerda:

Hoi Wim,
    We moeten toch niet in het Frans reageren?
    Het doet me plezier dat je je al wat gesetteld hebt en dat je zowel in de les als in het sociale leven je draai al wat gevonden hebt.
    groetjes

• 23 Januari 2009 - 08:25

Eline:

Heeej schattie, eindelijk zeg, kdacht al da we nooit iets van u ginge horen :-). Tziet der daar wel mooi weer uit aan die foto te zien, zaalig!! Amuseert u en wilt ge u adres nog ies doorsture, kben het weer kwijt :-p...
    Soenen Xxxxxxx

• 23 Januari 2009 - 15:08

Annelies Lefebure:

helaba!

Tis fijn te horen da ge zo rap aangepast zijt ginder! dat frans geratel, tja, das idd wel aanpassen ;) maar dat zal wel beteren, he. (dat hopen we zelf ook ;) )

Tamusement daar op de collocation en ik ga zeker ies een weekendje afkomen!

Bisous vanop 200km afstand

Lies xx

• 23 Januari 2009 - 15:33

Wim:

Bonjour!

Kga het chronologisch aanpakken:
    Jep, pinuts is onvermijdelijk! Merci, gij ook echt tamusement in Denemarken! We gaan inspiratie opdoen voor tekst en muziek van Square, zeker weten ;)

nee, Frans is niet nodig ;)

COURS DE LA SOMME 136, 33800 BORDEAUX :D
    Eum Eline, dat is een foto van op verlof vandezomer :p het is hier vrij koud, winderig en het regent veel dusja...maar wel megafijn hoor! Hoe ist met Jeins?

Hehe, ja ik hoop het ook voor u en nog meer voor u patiëten dat ge ze begrijpt :p

• 07 Februari 2009 - 15:24

Lies:

Wim! aah de PI ofwa, hebt ge even goed als anders kunnen shaken? al dan niet op een tafel :) ik weet allesinds dat'k u de laatste keer vree gemist heb in de pi! hou u goed daar! xxx

• 07 Februari 2009 - 17:01

Wim:

Lies!
    jaze, even goe kunne shake, ik verander ni hé ;)
    ooh hoe lief, ik kom er nog trug hè dus no prob :) tamusement in Gent! groetjes aan stephanie xxx ps: iedereen zegt hier putain, en kmoest int begin altij a u peizen...nee, ge zijt geen putain, gewoon om dat gij dat ook gebruikt :p