Bonjour! - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van wimbordeaux - WaarBenJij.nu Bonjour! - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van wimbordeaux - WaarBenJij.nu

Bonjour!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

21 Januari 2009 | Frankrijk, Bordeaux

Hey allemaal!

Hier ga ik dus af en toe iets poste over mijn tijd hier in Bordeaux! Tot hiertoe valt het supergoed mee: ik zit op een gezellige, maar kleine zolderkamer in een colocation gelijk ze da hier noeme en er zitte nog 4 andere mensen in het appartement. Het is een superoud gebouw en ons appartement beslaat de 3e en 4e verdieping. Alles is goe uitgerust, maar ni zo goe onderhoude. Voor 5maand zienk da wel zitte en het is op die 4 dage dat ik hier zit al veel verbeterd, ze hadde in de examens ni gekuist dusja :)

De unief is een supergroot domein op kwartierke-20minute van mijn kot met de tram. Soit, ik moet naar mijn eerste les, dus ik ga jullie hier laten. Ik had pas vanaf vandaag internet dus nu pas blog opgestart, à la prochaine fois! xxx

  • 22 Januari 2009 - 18:05

    Vicky:

    Allé, zo te horen gaat dat er al prima!!
    Maar ja, een fuifbeest zoals gij, 'k had niet anders gedacht!
    Amuseer ou nog wat en tot hoors.

  • 22 Januari 2009 - 18:30

    Lf:

    goed hé!
    als ge tijd hebt zet dan eens foto's op je blog

  • 23 Januari 2009 - 15:35

    Wim:

    Vant weekend kome die foto's in orde, feestjes ook :p x

  • 25 Januari 2009 - 17:51

    Hanne:

    zooooo gezellig!
    ik ben nog altijd dakloos en beschouw de jeugdherberg als m'n thuis :p
    ma 't is ier ook zaaaalig!
    veel plezier nog!
    x hanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Bordeaux

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2009

Avril Bordelais

28 Maart 2009

Maart in Bdx

01 Maart 2009

La Plage

16 Februari 2009

1e Maand

06 Februari 2009

La grève

Actief sinds 21 Jan. 2009
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 6505

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: