Bonjour! - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van wimbordeaux - WaarBenJij.nu Bonjour! - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van wimbordeaux - WaarBenJij.nu

Bonjour!

Door: webmaster

21 Januari 2009 | Frankrijk, Bordeaux

Hey allemaal!

Hier ga ik dus af en toe iets poste over mijn tijd hier in Bordeaux! Tot hiertoe valt het supergoed mee: ik zit op een gezellige, maar kleine zolderkamer in een colocation gelijk ze da hier noeme en er zitte nog 4 andere mensen in het appartement. Het is een superoud gebouw en ons appartement beslaat de 3e en 4e verdieping. Alles is goe uitgerust, maar ni zo goe onderhoude. Voor 5maand zienk da wel zitte en het is op die 4 dage dat ik hier zit al veel verbeterd, ze hadde in de examens ni gekuist dusja :)

De unief is een supergroot domein op kwartierke-20minute van mijn kot met de tram. Soit, ik moet naar mijn eerste les, dus ik ga jullie hier laten. Ik had pas vanaf vandaag internet dus nu pas blog opgestart, à la prochaine fois! xxx

• 22 Januari 2009 - 18:05

Vicky:

Allé, zo te horen gaat dat er al prima!!
    Maar ja, een fuifbeest zoals gij, 'k had niet anders gedacht!
    Amuseer ou nog wat en tot hoors.

• 22 Januari 2009 - 18:30

Lf:

goed hé!
    als ge tijd hebt zet dan eens foto's op je blog

• 23 Januari 2009 - 15:35

Wim:

Vant weekend kome die foto's in orde, feestjes ook :p x

• 25 Januari 2009 - 17:51

Hanne:

zooooo gezellig!
    ik ben nog altijd dakloos en beschouw de jeugdherberg als m'n thuis :p
    ma 't is ier ook zaaaalig!
    veel plezier nog!
    x hanne